THE DUTCH IPTV STORE

12000 LIVE TV ZENDERS en 8400 FILMS en SERIES




Meest voorkomende vragen over IPTV

- Het beeld moet vaak bufferen of blijft vaak stil staan. Waarom gebeurt dit?

Herstart eerst je router of device en probeer het opnieuw. Dit helpt in de meeste gevallen.
Blijft het probleem, test je internetsnelheid direct vanaf je apparaat/device. Dit kun je hier testen.
Open deze website direct vanaf je streaming device, geen ander apparaat! Het resultaat moet 20 Mbps of hoger zijn.
Ook je internet provider kan je verbinding  "knijpen", ook dan gaat de verbinding bufferen.

Veel internetproviders in Engeland en Ierland (en soms ook uit andere landen) hebben dit verschijnsel. De enige oplossing hiervoor is het gebruik van een VPN. Als je een VPN gaat gebruiken/gebruikt, vermeldt dit bij je aanvraag, zodat we de VPN toegang tot je abonnement kunnen geven, anders zul je waarschijnlijk geen enkel kanaal kunnen bekijken.

– Ik gebruik Smart IPTV en ik krijg steeds meldingen als “Server (URL) connection timeout”, “Check playlist URL” of “No playlist uploaded”.

“Server (URL) connection timeout” – Dit betekent dat je problemen met je internetverbinding hebt of dat de playlist te groot is, variërend van 3 Mb tot 10Mb voor de uitgebreide versie.
Neem contact met ons op, het verwijderen van de VOD zal ervoor zorgen dat de app wel werkt.
"Check playlist URL" - dit betekent dat je je afspeellijst niet correct hebt geüpload of dat je abonnement is verlopen.
"No playlist Upload" - dit betekent dat je nog geen afspeellijst hebt geüpload, oplossing ligt voor de hand.


- Ik gebruik het MAG portaal en ik krijg de volgende foutmelding: "STB geblokkeerd. Bel je provider".

Dit betekent:

1. Je hebt onze portal URL goed ingesteld, maar je hebt je MAC adres niet genoemd tijdens de activatie, neem contact met ons op en wij sturen je een activatie voor je MAG.

2. Of, uiteraard,  je abonnement is verlopen.

- VLC geeft aan" reageert niet" als ik de M3u link probeer te plakken. Hoe los ik deze foutmelding op?

 VLC laadt zeer langzaam de volledige M3u afspeellijst en wordt dan instabiel. Neem contact met ons op en verwijderen de VOD uit je oude afspeellijst, sturen je de nieuwe afspeellijst toe en VLC zou nu wel sneller moeten laden.

- Bij VLC staan erg weinig kanalen als ik de M3u afspeellijst open.

Je probeert waarschijnlijk de M3u playlist link direct met VLC te openen, en dat lukt niet. Oplossing hieronder: 

  • Open VLC-speler.
  • Ga naar Media - > Netwerkstream openen(op PC) of Bestand -> Open netwerk... (bij MAC).
  • Plak je M3u link die we naar je toe hebben gestuurd bij je aanmelding in het kader "geef een netwerkURL op" en druk op afspelen.
Tijdens het uploaden van je M3u link zul je waarschijnlijk een foutmelding te zien krijgen: Dat komt omdat onze eerste stream niet echt een kanaal is, maar een "Channel Group". Deze foutmelding kun je gewoon wegklikken, waarna het uploaden verder gaat.
Om de afspeellijst te openen en te zoeken naar een kanaal, toets Ctrl+l in (bij Windows) of Cmd+Alt+p (bij Mac).

 -Ik kan helemaal geen kanalen openen.
Waarschijnlijk gebruik je een VPN, en om veiligheidsredenen is onze service standaard niet beschikbaar met VPN. Neem contact met ons op, zodat we de VPN toegang tot je abonnement kunnen geven.

-Ik zie dat een kanaal verschillende beeldkwaliteiten heeft, zoals HD, SD, FHD en soms 4K , maar HD werkt niet. Hoe kan dat?
Veel van onze kanalen hebben verschillende versies beeldkwaliteit. Als een van hen "down" is, zullen de andere kanalen waarschijnlijk prima werken. Op deze manier hebben onze klanten meer opties en wordt de kans veel kleiner dat ze een uitzending missen.

- Kan ik IPTV kijken op twee of meer apparaten tegelijkertijd?
Als u een abonnement heeft voor 1 verbinding, kunt u het alleen maar gebruiken voor één apparaat. Wij bieden geen abonnementen voor 2 aansluitingen. 

- Kunnen jullie garanderen dat alle kanalen 100% zullen werken?
Garanderen kunnen we dat natuurlijk niet, aangezien onze channellist enorm groot is, 12000+ kanalen en 8400+ VOD uit gemiddeld 60 landen. Sommige zijn niet beschikbaar vanwege technische problemen of onderhoud, of de landen waar ze uitgezonden worden hebben hun technische infrastructuur wat betreft media minder goed voor elkaar, waarbij uitval van tv zenders aan de orde van de dag is.
Maar over het algemeen zijn de meeste kanalen prima te bereiken.

-Leveren jullie EPG bij jullie pakketten?
Ja, alle aanmeldingen (gratis en betaald) hebben toegang tot onze EPG database en kunnen kijken zonder extra kosten. De EPG link wordt bij aanmelding meegestuurd. Deze dien je te  "plakken" in de betreffende app die je op dat moment gebruikt en moet je eenmalig invoeren, en vink de optie" EPG automatisch updaten" aan zodra je de app opent.

Als je problemen ondervindt tijdens de setup, of anderszins tegen problemen aanloopt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij zijn er  om je te helpen.